Garantie en Retourbeleid

Garantie

Wij garanderen dat, bij normaal gebruik, gedurende 12 maanden vanaf de aankoopdatum, met dien verstande dat de club niet is misbruikt, veranderd, beschadigd, niet verkeerd gebruikt is of er op een andere manier schade is aangebracht door gebruik of onachtzaamheid van de klant.
Wanneer er een gebrek optreedt gedurende de garantieperiode van het product en je aan de bovengenoemde voorwaarden voldoet, dan zullen wij, naar eigen goedvinden

• Het gebrek repareren
  • Het product vervangen met vergelijkbaar product wanneer zelfde niet voorradig is.
  • De aankoopprijs vergoeden, waarbij een redelijk bedrag voor de devaluatie in mindering wordt gebracht.

Bij elke club die je aanschaft een 'Niet goed - Geld Terug' garantie van 7 dagen.
Als je niet volledig tevreden bent met hoe ze spelen, stuur ze dan gewoon terug dan geven wij je je geld terug.

• De clubs moeten teruggestuurd worden binnen zeven werkdagen na ontvangst.
  • Wij betalen dan de volledige aankoopprijs terug.
  • Wij behouden het recht voor om een bedrag in mindering te brengen op de vergoeding wanneer de clubs in duidelijk slechtere conditie worden geretourneerd.
  • Kosten voor het retourneren worden niet vergoed.
Bel ons nu voor clubadvies:
Opening Times
Zaterdag: 10.00 tot 15.00
Zondag: Gesloten
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 11.00 tot 16.00
Woensdag: 11.00 tot 16.00
Donderdag: 11.00 tot 16.00
Vrijdag: 10.00 tot 15.00
Het Magazijn Contact Over ons Clubadvies Conitiegids Golfclubs verkopen Terms (Returns and Delivery) Privacy Policy