Conditiegids
Conditie Tekst Omschrijving
Nieuw De verpakking kan eraf zijn, maar de club is niet gebruikt.
9 Uitstekend Er kunnen een paar holes gespeeld zijn met de club of de club kan gebruikt zijn op de driving range. Hoe dan ook de club zou bijna voor 'nieuw' kunnen doorgaan.
8 Erg goed Met de club zijn niet meer dan 2 of 3 ronden gespeeld. Als er al een krasje is, is deze zeer licht.
7 Goed Er kunnen een paar krasjes op de club zitten maar dat zijn geen ernstige beschadigingen. Het slagvlak van de club is in goede conditie. Niemand zal teleugesteld zijn bij aankoop van een club die omschreven is als goed.
6 Redelijk Goed bespeelbare club die qua uiterlijk de conditie goed niet verdiend. De beschadigingen zijn voortgekomen uit normaal gebruik.
5 Veel gebruikt Aan de club is te zien dat er af en toe een steentje is geraakt of dat de club niet correct gebruikt is. Vaak staat in de opmerking de aard van de beschadigingen beschreven.
4 Erg veel gebruikt In slechte staat. Vaak staat in de opmerking de aard van de beschadigingen beschreven.
Bel ons nu voor clubadvies:
Opening Times
Zaterdag: 10.00 tot 15.00
Zondag: Gesloten
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 11.00 tot 16.00
Woensdag: 11.00 tot 16.00
Donderdag: 11.00 tot 16.00
Vrijdag: 10.00 tot 15.00
Het Magazijn Contact Over ons Clubadvies Conitiegids Golfclubs verkopen Terms (Returns and Delivery) Privacy Policy